http://patriciasupportstylist.blogg.se/

Hej allihopa,här kommer jag dela med mig av bilder som inspirerar mig.

Rent och fint ska det vara

Publicerad 2015-08-26 21:26:00 i Allmänt,

Hej alla! Välkomna till mitt första inlägg på bloggen som främst kommer fungera som en samlingsplats av alla inspirerande bilder och texter som jag hittar när jag slörurfar runt på internet.
 
Vi börjar denna vecka med ett ultramodernt hus ute i Stockholmsskärgård, som ni kan se så består stora delar av fasaden av glas, jag gillar verklign den här stilen även fast den känns lite kal.

Super modernt och snyggt
 
Nästa hus hittade jag på en norsk blogg och det ligger någonstans i Norge, inte så långt ifrån Trondheim där jag jobbade förut som ni som känner mig känner till :)

Mycket trä, naturkänsla
Sist hade jag tänkt att dela med mig av hur min nya lägenhet kommer att se ut, jag och Patrik flyttar in snart.
Min och Patriks nya lägenhet
Kanon fin blir den när jag är klar med inredningen :) Lovar att ni ska få se när det är klart. Som ni kan se redan nu så är det 2 rum och kök + balkong i söderläge vilket är perfekt! Badrummet hade kunnat varit lite större menmen vad gör man. Just nu har vi fullt upp med vår flyttstädning för gamla lägenheten, tanken är att vi skall vara helt utflyttade till på Måndag så vi hår hoppas på det annars för man väl ta hjälp av ett städföretag som kan hjälpa till med flyttstädningen, jag såg nyligen sajten http://flyttstädning24.se/ och jag funderar på att ta hjälp från dem.
 
Det var allt för idag! Vi ses framöver.

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2015-08-26 21:30:16

Herregud vad fin det där huset i Norge var, där hade man kunnat bosätta sig! :D

Lycka till med flytten gumman!

Svar: Tack så mycket, det ska nog gå vägen :)
Sofia Kullerstern

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela